nike-foto

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

En enda röst!!

Av Nike eller Clara - 26 juni 2013 13:19

Kom igen va! Rösta på omröstningen så mycket ni kan!! Hitils har vi bara en enda röst och det är på #mode och #skönhet. ( åh vad jag älskar #hashtagsen )


Iaf idag är jag med en shitrolig och shysst tjej vid namn Julia:) Hon och jag ska snart hoppa studsmata, men jag tänkte slänga in ett inlägg till er, bara för att jag kan:)

Jag ska tipsa er om ett shitroligt #Youtube gäng:)

Nämnligen IJustWantToBeCool:)

tack för mig//Nicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nike eller Clara - 28 juni 2013 12:00

Nu kommer det vi alla väntat på! Den nya bloggen avslöjas! Den nya bloggen är ett seriöst satsande på vår bloggkarrär. Bloggen kommer handla om allt, men det kommer bli bättre kvalite´ på inläggen, fler inlägg, och bättre uppdatering. Shitabra as...

Av Nike eller Clara - 27 juni 2013 21:52

Men istället får ni massa info imorgon!

Av Nike eller Clara - 27 juni 2013 20:04

Jag och Clara har en stor nyhet att berätta:   Vi har ju bloggat på bloggplatsen ett tag, nästan 1 och ett halft år för mig! Och det har vart en bra start och övning, men nu vill vi satsa seriöst på bloggandet och slå igenom. men då kan vi inte f...

Av Nike eller Clara - 27 juni 2013 13:25

Sitter på bussen med min lillan ;). [Bild] Jag bjuder på en bild på min saknade vän. Love Clara ...

Av Nike eller Clara - 27 juni 2013 11:14


Förra inlägget bliev ju lite failat..  Som sagt, det ska stå lyckas istället för Lukas. Sista bilden skulle va näst sista och tillhöra midsommar delen... och låten är wake me up med Avicii eller hur det nu stavas?    Där har ni en bild.  Love C...

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Skapa flashcards