nike-foto

Alla inlägg under september 2012

Av Nike eller Clara - 30 september 2012 23:52

Fråga mig och Claraom allt från killar till sport.

Allt är tillåtet, fråga fråga fråga

Av Nike eller Clara - 30 september 2012 22:51

För ett år sedan:

Hur gammal var du? 10

Vilken klass gick du i? 4

Vad hade du för hårfärg? blond

Hur lång var du? 1,47

Vem var du kär i? en kille

Hade du någon pojk/flickvän? nej

Vad brukade du göra på fritiden? spela basket, och att spela flöjt

Vilka umgicks du med? Bea, Amanda, Nellie m.fl

Hur såg du ut? Venne?

Var allt bättre då? nej, jag har det bättre nu

Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej, tror inte det

Nu:

 Vilken klass går du i? 5

Vad har du för hårfärg? cendre

Hur lång är du? 1,54

Har du någon pojk/flickvän? ja

Vad brukar du göra på fritiden? Spela teater och flöjt

Hur ser du ut? Jag vet inte hur jag ska beskriva

Har du:

 Kysst någon? ja

Sovit brevid någon av samma kön? ja

Sovit brevid någon av motsatt kön? ja

Slagit ner någon? ja

Ljugit för en bra vän? kan ha gjort det                       

Svikit någon? venne

Fuskat på prov/läxförhör? nej

Blivit kallad Bögjävel? ja, av brorsan

Kallat någon Bögjävel? nej

Druckit alkohol? råkat efter att trot att det var cola

Skrev du senast till på msn? inget, dd

Kramade du senast? mamma

Kan du lita på till 100%? ---

Är den finaste personen som finns? venne

Vill du vara med just nu? Clara

Ringde dig senast? Amanda

Skickade ett sms till dig senast? Philip

Skickade du ett sms till senast? Philip
VAD:

Drack du senast? Te

Köpte du senast? -----

Gjorde du igår? sov till 12

Ska du göra imorgon? vara ledig och åka till tomtits

Vill du göra just nu? åka till Rhodos

Åt du senast? kex

Är närmast dig som är rosa? min tröja

Kärlek och Förhållanden:

 Du är kär nu - Ja

Du har sårat nån så de börjat gråta - Vet ej

Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej

Du har haft ett förhållande som varade över ett år -  nej

Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

Ärlighet:

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja

Jag har smygit ut utan lov - nej

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - nej

Jag har en hemlighet som ingen vet - ja

Jag har fuskat i ett spel - ja

Jag har struntat i ett prov - nej

Dåliga tider:

Jag har druckit alkohol - råkat

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej

Jag kan inte svälja piller - nej

Jag har tagit mediciner mot depression - nej

Jag har anorexi och/eller bulimi - nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej

Jag har vaknat gråtande - ja

jag har somnat gråtande - ja

 Döden:

Jag hatar begravningar - har inte varit på något vad jag vet

Jag har sett någon dö - ja:(

Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej

Någon nära till mig har begått självmord - nej


Det var jag och mitt liv  

Av Nike eller Clara - 30 september 2012 20:25

Hej. Idag hat det mest vart en söndag då jag inte gjort nånting. Eller jo en sak gjorde jag, jag letade efter mina försvunna läx böcker. Tror att det är ett spöke son har tagit dem faktiskt.. får leta i skåpet imorn.
Puss
//Clara

Av Nike eller Clara - 30 september 2012 16:03

Jah, nu ska jag strax på teater, vi ska få våra roller idag ( vi ska sätta upp pelle svanslös ) jag vill bli trisse eller pelle:)


Av Nike eller Clara - 30 september 2012 12:38

Ciao alla mystiska typer på planeten tellus!

Nu ska jag på en basketmatch och se mina förra lagkamrater spela:)

blogar kanske under och efter!:) KANSKE

                                                              /// DenDärNike

Av Nike eller Clara - 30 september 2012 11:37

Wiho!!! Nu har jag precis beställt ett par dr. martins!! Det är ett par skor som är as snygga, ni kommer få bild på dem när dem har kommit.
PUSS!!
// Clara

Av Nike eller Clara - 29 september 2012 20:26

Hej<3 nu tittar jag på ( se rubrik ). Så nu måste ja sluta det är Gladys tur<3

Av Nike eller Clara - 29 september 2012 18:20

Hej hej. Jag tänkte ta gårdagen och dagen.
Igår var det skola, sedan drog jag och några av mina kompisar ner på stan ( där träffade jag Nike) eftet ca en eller två timmar på stan så åkte jag hem till en kompis och åt middag och tittade på film.
Dagen spenderades i Stockholm, jag min kusin, mamma och moster åkte på dirty dancing. Nu sitter vi på bussen på väg hem.
Puss!
//Clara.

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards