nike-foto

Alla inlägg under december 2011

Av Nike eller Clara - 31 december 2011 13:54

najs att det är nytt år om ungefär 10 timmar!!! jag ska lägga upp bilder från kvällen idag kväll eller imorn!

när inte bästemt! så håll utskik! nu kommer den första bilden jag lagt upp nånsin:

 

hörs////////////////nike

Av Nike eller Clara - 30 december 2011 22:00

Vad ska du låva????????? jag ska kanske låva att inte äta godis, men jag vet inte!!:( några snabba tips!! komentera!

nu kommer ett nyårstest! och med bilder efter!

Vad ser du när du säger ordet fyrverkirier?:

a) inget, eller...... nej inget!

b) färger, färger och vackra färger!

c) inget av dessa två förslag, nått helt annat

Vad vill du ha till förrätt:

a) vadå förrätt, här äts ingen ``förrätt´´!

b) rullsmörgåsar!! eller fina små tallrikar med smått och gott på!

c) inget av dessa två förslag, nått helt annat!

Vad vill du ha till varmrätt!

a) kanske det vi brukar, nått i stilen makaroner med köttbullar!

b) grillat kött med typ klyfftpotatis!

c) inget av dessa två förslag, nått helt annat!

Vad vill du ha till efterrätt??

a) typ en daim eller nån annan glass!!

b)typ nån pannackotta eller chokladpudding!!

c)inget av dessa två förslag, nått helt annat!!


Flest:a): anntagligen så firar ni inte nyår eller så gör ni det inte så himla specielt! maten är inte så specielt! men ni går kanske ut och kollar på fyrverkirierna!

Flest:b): hos dig är nyår en högtid stor att fira! ni gör antagligen fina små tallrikar och tänder egna fyrverkerier! kanske kommer nyår direkt efter julafton & din födelsedag på din ``bästa högtidslista´´!!

Flest:c): du och din familj firar nyår som ingen annan familj!! ni gör mat som inte de andra av dina kompisar gör, eller så är du bara inte försjust i maträtterna på de andra svaren!:)


nu bilderna!! inga nyårsbilder men iaf!::

    

glatt nytt år!!////////////////////////nike

Av Nike eller Clara - 30 december 2011 20:59

  hej nya året och alla läsare! här kommer dagens första inlagg!!!<3<3

vad sägs som en smörgåsrulle till förrätt, grillat till varmrätt och en hemlig efterrätt???? det är vad som bjuds hemma hoss mig på nyår! sen har jag lovat att ta bilder från nyår för mina kompisar! så det kommer att komma upp! sen ska jag fota fyrverkerier om jag lyckas!  önska mig lycka till!!

min dag då! mhm hyvssad! städat halva och varit och handlat en stund! men varför sitter jag här och babblar!! vad sägs som en bild!??

   

inte världens snyggaste men iaf!!/////////////////////////////////////Nike

Av Nike eller Clara - 29 december 2011 16:07

      

Men iaf!! ska ha typ pyjamasparty med Tayla & Korii idag!!!! jiiiiipppiiiieeeejjj!!!!! vi ska sminka oss, spela spel och ha gättemysigt!! det kommer(kanske) upp bilder ifrån det på http://hothot.bloggplatsen.se/ och imorn kanske här oxå!!

Men fick nyss veta att ritartävlingen i Kp, resultatet kommer på kpwebben den 5 januari!!!:D

Nu kom Tayla med sina saker! gippiejj!! men kolla inn hothot.bloggplatsen.se

////////////////////////////////////////////Nike

Av Nike eller Clara - 28 december 2011 23:17

OMG!!!! kollade nyss min statis!!! 15 läsare ida!! vissa av er tycker iaf att det nt är såå mycket!! men jag tycker det!! !

men iaf tänkte bara lägga upp nåra bilder och tipsa om en sait den kommer derekt efter bilderna!

     

http://pizap.com/  /////////////////////////////////Nike!!

Tjjarååååå!!!


Av Nike eller Clara - 28 december 2011 12:11

här kommer ALLA bilder jag lagt upp sen jag startade bloggen!!!!! njut!!:

                                                                                   

fina va!!!??? komentera och fråga mer!!!!!/////////////////////Nike

Av Nike eller Clara - 26 december 2011 19:14

har vart hos min farmor hela dan och ätit ennu ett julbord! *suck* mitt tredje på rad!!!  äter jag ett till julbord tror jag att jag går sönder!!!! jaja iaf så ska jag visa två bilder nu!:

     

Hörs//////// Nike

Av Nike eller Clara - 25 december 2011 20:31

Vi får se om jag kan lägga upp bilder på vad jag fick men iaf!!! jag fick:

  • a big whitebord
  • shoppingdag med mamma!!!
  • sterio( behövde ny)
  • present kort H&M
  • Biljetter till andra chansen på melodifestivalen

Ja, massor jag önskar mig!!!!! Lyckad jul här hemma!!!

bild javisst!!:

 

gott nytt år///////////////////Nike

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards