nike-foto

Alla inlägg under december 2011

Av Nike eller Clara - 25 december 2011 20:12

ja, rubriken säger allt! här kommer de!:

     

snygga??? vad tycker du???? komentera!!!!/////////////////////////Nike

Av Nike eller Clara - 23 december 2011 22:41

Hej, ja jag vet att det är en fotoblogg, men är bara tvungen att visa den!!

ps... kolla inn denna blogg!!!:http://hothot.bloggplatsen.se/

sees///////////////////Nike

Av Nike eller Clara - 23 december 2011 22:08

kommer ni ihåg att det är julafton imorn???? svårt att glömma va????

Men jag tänkte att jag skulle lägga upp bilder på några julklappar jag fått sen! men bara om jag får nått xtra specielt!!!

Men nu kommer 1 colage med bilder från mig!!!!:

 

vad tycks??länka gärna mig på din blogg!!!///////////////////////////////Nike

Av Nike eller Clara - 23 december 2011 11:04

hej och god jul!!! imorn är det julafton!!!!!!!!! Jippiiiiiieeeeeejjjj!!!! det firar jag med juliga bilder åt dig!!!:

   

ses/////////////////////nike  

Av Nike eller Clara - 22 december 2011 14:12

hej! Nike här som skriver och pabblar!! Jag skulle vilja ha fler frågor och komentarer om mina bilder!!! så kommentera på!!

kommer bilder ikväll eller imorn!!////////////////////////Nike

Av Nike eller Clara - 22 december 2011 13:08

Kolla inn värsta bra bloggen lixom!!!! min bästis blogg!

http://hothot.bloggplatsen.se/

Världens bästa blogg!!!!

Puss o Kram

Av Nike eller Clara - 21 december 2011 12:41

Nu kommer lite foton från mig  och min fotoassistent Tayla! vi var nyss ute och tog dom!:

Tayla(i CrazyFamilyformat):  


 

   

och här är en av bilderna vi tog///////kommer mer ikväll///////////Nike & Tayla


Av Nike eller Clara - 19 december 2011 20:30

hej! har haft fullt upp hela dan och hinner bara lägga upp en/två bilder((vi får se))!!:

 

så såg det ut för ca en vecka sen!!! lägger upp en bild på hur det ser ut imorn!

ha en bra kväll/////////////////////////////////////Nike 

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards