nike-foto

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nike eller Clara - 31 oktober 2012 20:12

hej mina underbara.
idag hade jag och min kompis en tjej dag. vi bara slappade. jag skulle ta bilder men glömmde surfplattan hemma. Jag hoppas att ni förstår att det inte är lika enkelt att blogga utan mobil men vi hoppas på att jag löser det!
/clara.

Av Nike eller Clara - 30 oktober 2012 23:17

Filmen Hoppa in! handlar om Izzy (Corbin Bleu) som är en boxare. Han tränar mycket och har en pappa som också tränar boxning.

En dag måste Izzy följa med sin lillasyster till en Hopprepstävling som hon vill titta på. Och i ett av lagen går Mary (Keke Palmer) som Izzy är kär i.


Plötsligt slutar en tjej i Marys lag, och att utan att tänka så går Izzy med. Det ända problemet är att i hans skola så är dubbelrep en tjejsport. Han försöker hålla det hemligt, men en mobbare avslöjar honom. Sen tvingas han välja mellan boxning och hopprep.


Filmen är rolig, intressant och när dem hoppar dubbelhopprep går det fort och det är otroligt coolt.

 

Filmen får betyget B- av mig.

////Nicki

Av Nike eller Clara - 30 oktober 2012 19:16

Ska börja lägga ut recentioner från allt och lite till. betyg A+ till F-.

Så det kan komma recentioner för böcker, resturanger, filmer... ja allt!!!!!

ska börja direkt:)

kommer en om en stund...

Av Nike eller Clara - 30 oktober 2012 17:19

Hiss:

Sovt hos farmor


Diss:

KP har inte kommit:(


Digg:

Av Nike eller Clara - 29 oktober 2012 21:18

Ja ni i lördags var jag ju på gympa tävling. När jag kom hem så ställde jag min mobil i en hylla och så får jag ett sms och hela mobilen ramlar ner och pajar. Så just nu har jag en gammal telefon som inte är så rolig att andvända. Idag var jag i stockholm med en kompis och shoppade och vi köpte ett varsit give hope armband. Det kostade 59 kronor och 20 av dem går till barn cancer fonden. Ni ser armbandet nedan för.
Ha det bra!
/clara

Av Nike eller Clara - 29 oktober 2012 09:40

Det är adressen iaf, ja, jag ska vara mee bea idag:-D

Av Nike eller Clara - 29 oktober 2012 08:17

Ledsen för min dåliga uppdatering, men clara har iaf bloggat lite:)

Men nu är jag sjukt taggad för halloweenc:

Men just nu är mamma på Ullared, hoppas hon köper nått snyggt åt mig, eller nått kul:)

Synns imorgon mamma:)


Ha en HAPPY HALLOWEEN  

Av Nike eller Clara - 27 oktober 2012 19:58

Wahh resultat från tävlingen:
Matta, ett brons
Fristående, ett brons
Hopp, sjätte plats. Det var allt för mej, för jag är sååå glaad!!!
// Clara <333

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards