nike-foto

Alla inlägg under januari 2013

Av Nike eller Clara - 31 januari 2013 22:22

Önskar mig och min as grymma musik! 29/1-13 (i tisdags) släppte Justin ett nytt album. Belive acustisc (stav). Helt kär i låtarna. Ska lugnt köpa skivan!
Love Clara

Av Nike eller Clara - 31 januari 2013 17:20

Hej! Nu kommer bilderna jag lovade. De är från den senaste photoshooten jag skrev om. På bilderna kom kameran fel och på några hade jag bara tråkigt.
Love Clara

Av Nike eller Clara - 31 januari 2013 09:01

~ Osminkad.
Härligt, fast ne.
Bilderna kommer ikväll.

Love Clara

Av Nike eller Clara - 30 januari 2013 21:25

Nej det finns inte plats för fler. Hoppas att ni åker raket ni också.

(Driver ned er)
Love Clara

Av Nike eller Clara - 30 januari 2013 18:45

Love Clara

Av Nike eller Clara - 30 januari 2013 15:15

Det blir som sagt årets första dans-träning och jag hoppas på mer utmaningar.
Love Clara

Av Nike eller Clara - 29 januari 2013 20:32

har bästellt två nya expationspaket till sims 3:

   

Om ni inte ser så är det I Rampljuset & Desentation Världen:):):):):):)

Så det kommer om npgra dar, och då ska jag ge er recensioner:):):):)

Här kommer en modellbild jag tog idag:):):)

 

Hejhej:):):):):)



Av Nike eller Clara - 29 januari 2013 16:34

Ni är bäst! Bilderna som jag lovade kommer senast på torsdag. Hehe.
Love Clara

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards