nike-foto

Alla inlägg under maj 2012

Av Nike eller Clara - 31 maj 2012 16:26

sjuk...

  

Av Nike eller Clara - 29 maj 2012 20:34

Godnatt♥

nu sitter jag och lysnar på när mamma läser högt ur Bibliotek mysteriet.

Glöm inte bort att skicka in förslag, jag kommer ha en omröstning den 1 juni tills den 8 juni då ni får rösta på inlämnande förslag 

den åttånde juni ska vi till orrö och bada tillsammans med klassen. 

den 15 juni ska vi ha sommarlov♥

Av Nike eller Clara - 29 maj 2012 20:34

Godnatt♥

nu sitter jag och lysnar på när mamma läser högt ur Bibliotek mysteriet.

Glöm inte bort att skicka in förslag, jag kommer ha en omröstning den 1 juni tills den 8 juni då ni får rösta på inlämnande förslag 

den åttånde juni ska vi till orrö och bada tillsammans med klassen. 

den 15 juni ska vi ha sommarlov♥

Av Nike eller Clara - 29 maj 2012 20:34

Godnatt♥

nu sitter jag och lysnar på när mamma läser högt ur Bibliotek mysteriet.

Glöm inte bort att skicka in förslag, jag kommer ha en omröstning den 1 juni tills den 8 juni då ni får rösta på inlämnande förslag 

den åttånde juni ska vi till orrö och bada tillsammans med klassen. 

den 15 juni ska vi ha sommarlov♥

Av Nike eller Clara - 28 maj 2012 20:34

ny tävling, och den handlar precis om förra inlägget.

Den med bäst idee om vad jag ska blogga (parmanent) om vinner en parmanent länkning högst upp på min sida.

OBS... det måste vara nått jag gillar, nått jag sysslar med:)

Lycka till:)

 

Av Nike eller Clara - 28 maj 2012 20:19

ledsen att jag typ inte bloggar så mycket, men det blir nog så ett tag:( jag har nästan tröttnat på min blogg:(

Den känns trist och jag skulle helre vilja börja om på nytt, det kanske blir så:S

men vi får se, jag måste bara få tbx blogglusten och inperationen. försök ge mig insperation till nystart/omstart. Please:)):

kanske vill du att jag bloggar om mode. Men det måste vara nått jag ägnar tid åt, så inte hästar. Kankse manga, eller nått.

nee fortsätter jag skriva nu så hinner jag få tbx inperationen:P

höörs



Av Nike eller Clara - 26 maj 2012 12:17

dags för rabbarber paj:) mums: nu ska jag käka:) hörs

Av Nike eller Clara - 26 maj 2012 12:09

hej

ledsen att jag inte bloggat på ett tag:~(

men nu är jag tillbaks:) hade så mycket att göra med läxor och kompisar:D

men jag ska utgärda det, med massor av inlägg hela eftermiddagen:)

håll utshik på topplistan, flest inlägg:) jag kanske dykar upp:)

men nu kommer ett roligt youtubeklipp, tack för tipset kusse:))

han är ju rolig♥

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards