nike-foto

Alla inlägg under maj 2012

Av Nike eller Clara - 4 maj 2012 16:41

har fortfarande ont i magen och i huvudet!!!

men inte lika mycket, bloggar senare, hejdå:)(:

Av Nike eller Clara - 4 maj 2012 13:45

här kommr några gamla bilder

               

                 

hoppas att dem var tillräckligt många:)

hörs

Av Nike eller Clara - 4 maj 2012 12:55

just nu är jag hemma och är sjuk, fast om jag hade vart i skolan skulle skolan sluta om 5 minuter.

hoppas jag inte blir sjuk hela helgen:(


Av Nike eller Clara - 4 maj 2012 12:53

jag hatar:

 Engelska

Gympa

Av Nike eller Clara - 3 maj 2012 14:25

nu kmr ett kul vidioklipp:

vinkelvolten är bäzzt:D

Av Nike eller Clara - 3 maj 2012 14:10

  • spindlar
  • aligatorer
  • hajar
  • möss

Av Nike eller Clara - 2 maj 2012 20:03

  • elefanter
  • zebror
  • giraffer
  • hundar
  • ormar (som inte är gifftiga)
  • pingviner

Av Nike eller Clara - 1 maj 2012 17:15

1. 3 saker jag skulle ha med mig till en öde ö

2. djur som jag gillar

3. djur som jag hatar

4. ämnen som jag hatar

5. vad jag gör när jag är på dåligt humör

6. saker jag gör efter skolan när jag inte har basket

7. sånt som jag kolla på på tvn

8. 10 saker som finns i min garderob förutom mina kläder

9. 10 saker som jag använder på morgonen innan jag ska till skolan

10. vad jag gör när jag är irriterad på att killar tror att dem är bättre en mig

11. favoritgodis och varför det är så gott

12. 10 saker jag rekomenderar

13. 3 personer jag diggar

14. 4 bilder på mitt rum

15. min favoritplats

16. min favoritdag i veckan

17. sjukdommer/allergier

18. det pinsammaste i mitt liv, NÅGONSIN

19. någon jag firar just nu

20. någon jag vill vara med nu

21. vilken mat jag åt idag

22. favoritklädstil

23. favoritfilm

24. vad som hände denna dag för några månader sen

25. 3 bilder ritade i paint

26. 4 bilder på 4 olika motiv

27. 4 designbilder, ritade av mig, och en omröstning

28. allternativet

29. bildbomb

30. en bomb av....




dag 1 (3 saker jag skulle ha med mig till en öde ö)

jag skulle ta med mig:

  • en fickkniv
  • en telefon
  • en helikopter

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>
Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards