nike-foto

Alla inlägg under april 2013

Av Nike eller Clara - 26 april 2013 19:11

Hej på er!
Idag är det fredag! Gud så skönt asså! Imorgon har jag dans uppvisning men mer om det då!
Ikväll har vi främmande av en familj vi har känt sedan as lång tid tillbaka!
Vi ska kolla på Sune i Grekland :3.
Tröjan på bilderna är från konserten! Lovely
Love Clara

Av Nike eller Clara - 25 april 2013 20:53

Hej på er!
Efter skolan så fick jag skjuts hem av pappa och så fick jag byta om lite fort. Sedan blev jag och tindra upp skjutsade till tåget! När vi hade kommit fram till Stockholm blev vi upphämtade av tindras pappa och så gick vi till hans hotell och sminkade oss. Efter som att vi inte hade ätit mellis och eftersom att det skulle bli en sen kväll tog vi och åt lite. Efter maten tog vi tunnelbanan upp till Globen, när vi var framme började jag skrika eftersom att jag var fullt medveten om att Justin var i närheten!
Vi hon och köpte lite tröjor osv sen gick vi till våra platser. Vi satt där från strax innan sju och väntade. (Konserten skulle börjat 7) men det blev straxt efter 9. Men jag roade mig via tjejerna som satt framför oss, de var där på måndagen också och babblade om allt! När konserten väl började var jag i nån slags chock! Helt sjukt alltså! Jag filmade massor och tog några bilder men de flesta blev inte så bra.. Men det jag vill säga är att det ar helt klart den bästa kvällen i mitt liv!
Jag såg även på Facebook att Justin kommer till Stockholm i sommar igen!! Wiii, men antigningen blir det 18 års gräns eller 13 så vi hoppas på 13!!
Var det nån annan som va på nån av konserterna? Vad tyckte ni?
Love Clara

Av Nike eller Clara - 25 april 2013 20:49

Hej på er!
Efter skolan så fick jag skjuts hem av pappa och så fick jag byta om lite fort. Sedan blev jag och tindra upp skjutsade till tåget! När vi hade kommit fram till Stockholm blev vi upphämtade av tindras pappa och så gick vi till hans hotell och sminkade oss. Efter som att vi inte hade ätit mellis och eftersom att det skulle bli en sen kväll tog vi och åt lite. Efter maten tog vi tunnelbanan upp till Globen, när vi var framme började jag skrika eftersom att jag var fullt medveten om att Justin var i närheten!
Vi hon och köpte lite tröjor osv sen gick vi till våra platser. Vi satt där från strax innan sju och väntade. (Konserten skulle börjat 7) men det blev straxt efter 9. Men jag roade mig via tjejerna som satt framför oss, de var där på måndagen också och babblade om allt! När konserten väl började var jag i nån slags chock! Helt sjukt alltså! Jag filmade massor och tog några bilder men de flesta blev inte så bra.. Men det jag vill säga är att det ar helt klart den bästa kvällen i mitt liv!
Jag såg även på Facebook att Justin kommer till Stockholm i sommar igen!! Wiii, men antigningen blir det 18 års gräns eller 13 så vi hoppas på 13!!
Var det nån annan som va på nån av konserterna? Vad tyckte ni?
Love Clara

Av Nike eller Clara - 22 april 2013 15:31

Chillar på rummet med bästa kussin ( har bara tre ) Amandizz!


Var i skolan idag, sjukt tråkigt, hände inget intressant, men imorn är det klassråd, det brukar vara rätt kul...

Ska fortsätta göra ingenting....


Humör: uttråkad...


// Nicki


( bjuder på en bild från mitt the sims 3 )

 

Av Nike eller Clara - 22 april 2013 12:39

Hej på er!

Idag blev jag hemma. Bättre att vila upp istället för att vara sisådär hela veckan. Blir mer uppdatering om jag får nåt intressant att skriva om.

  

Samma bild som igår ^^.

Love CLara

Av Nike eller Clara - 21 april 2013 13:48

Hej på er!
Just nu så ligger jag i sängen nerbäddad och fryser.. Har nämligen lyckats bli sjuk.. Smart! Nationella på både tisdag och fredag och på onsdag ska jag till Globen och skrika. Eller aa jag ska ju på Justins konsert!! Han har landar i Sverige nu! Vi andas samma luft och är i samma land!
Nu ska jag läsa lite.
Love Clara

Av Nike eller Clara - 20 april 2013 23:42

Vad ofta jag kollar kommentarerna.. Den stjätte april fick jag frågan av Ella vad jag läser för bok. Just då läste jag boken miss peregrines hem för besynnerliga barn, om det är nåt som låter intressant så får ni säga till! Just nu läser jag boken ett nytt liv på köpet, den har jag precis börjat med men den verkar bra.
Tack för komplimangen också!
Love Clara

Av Nike eller Clara - 20 april 2013 21:10

Lovely Lördag<3<3<3<3

Älskar lördagar, det är de bästa dagarna på veckan, fredagar är bra också.

Klippte mig igår, och tränade inför tävlingen imorn. Jag ska vara med i en bågskyttetävling imorn på klubben.


Kommer resultat:)

//Nike

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards