nike-foto

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nike eller Clara - 5 oktober 2012 23:08

Det vart virkning på dagens ska göra i kväll lista, så här är några bilder:

 

Och nu även världens bästa låt ( tack abdi )

( kommer starx )


Av Nike eller Clara - 5 oktober 2012 17:19

... att jag skulle pyssla nu, ska lägga upp bilder sen:):)

Hörs//Nicki

Av Nike eller Clara - 4 oktober 2012 20:42

Nu är novellen äntligen här, det passar ju bra med att det är ett jubileum, det är det 340 inlägget som görs

här på nike-foto!!!!!  

<3<3<3<3

--------------------------------------------------------------------------------

Lite kort om novellen bara:

Debbie, eller Deb som hon kallas, har ett konstigt liv.

Hennes pappa sitter i fängelse och hennes mamma har en massa konstiga

mediciner mot konstiga sjukdommar.

Nu får du följa Deb rakt igenom hennes liv och rakt in i hennes tankar...

Komentera gärna!

--------------------------------------------------------------------------------

    

Jag satt på muren och tittade ut över skolgården.

Det hade blivit höst nu och löven trillade långsamt men säkert ner mot marken

där dem skulle bli till näring till trädet, eller hur det nu var.

Jag satt där och väntade på att Frida skulle komma till skolan.

 

Frida är min bästis, vi gör allt ihop, jag klarar knappt en dag utan henne.

 

Men Frida kom inte till muren som hon brukar, så jag gick till klassrummet utan henne.

Plötsligt hejdade jag mig, vände mig om och sprang därifrån. Han fick inte se mig.

Det var Simon, killen som gjorde mig galen när han retade mig för mitt namn.

 

Jag gömde mig bakom vaktis, han som väger minst 500 kilo, och det verkar som om Simon inte såg mig. 

Jag ville springa fram och skrika `` haha, är du blind eller?´´, men jag gjorde det inte.

Nu fick jag springa till Engelskan på andra sidan skolan. Jag sprang över fotbollsplan, basketplan och runt matsalen.

`` förlåt att jag är sen´´

 

// Nicki

 

 


Av Nike eller Clara - 4 oktober 2012 07:27

Ush, skola snart, och jag som räknade på fel kapitel och fick börja on hela mattenX( jaja, det är ju andra roliga ämnen idag som musik, svenska och no, fast sen har vi engelska, jag hatar engelska, men det är bara att kämpa på:-)
//Nike<3

Av Nike eller Clara - 3 oktober 2012 07:47

Sweet emo till skolfotot<3

Av Nike eller Clara - 2 oktober 2012 14:58

Ja, just nu är jag hos bea...

Av Nike eller Clara - 2 oktober 2012 14:58

Ja, just nu är jag hos bea...

Av Nike eller Clara - 1 oktober 2012 20:25

Denna måndag avslutas med te och musik läxa. Bra avslut helt enkelt.

// Clara <3

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards