nike-foto

Alla inlägg under december 2011

Av Nike eller Clara - 18 december 2011 14:36

här kommer en hel rad med bilder på mitt marsvin Gnistra!:

   

vi hörs///////nike & tayla

Av Nike eller Clara - 17 december 2011 21:27

att det ska göra så oont!!!! jag ramlade nyss i trappen  ! men jag tänkte förstås lägga upp bilder!:

     

coolt tycker jag! att den rubiska kuben speglar sig i vårt träbord!! otroligt/////nike

Av Nike eller Clara - 17 december 2011 19:41

hej igen! jag tänkte på det! att jag egentligen är nybörjare! så egentligen får ni bara följa min väg för att bli proffs(min önskan)!! men nu kommer en bild!:

 

inte så snygg men i alla fall!////nike

hej

Av Nike eller Clara - 17 december 2011 19:32

hej! idag var jag på bio! var borta nästan hela dan! men det var kul i alla fall!  men nu kommer minst en bild!!!

 

ser ut som kristaller eller hur!? men det är vanligt vatten!///Nike

Av Nike eller Clara - 16 december 2011 21:02

hejsan och välkommen till första lektionen i lilla minimum fotoskolan! jag lägger ut saker jag lär mig eller vet, och så kan ni oxå lära er! till lektion 1!:

Vinklar och syner!:

Se på den här bilden:

 

inte så spännande! och renarna ser inte värst stora ut! även lite tråkig bild!

kolla nu på den här bilden!:

 

renen föregår inte som mycket men lite större, och man känner att den ser mer intressant ut!

genom att fota uppifrån eller nerifrån ser saker mycket mer intressant ut!


varning! jag är nybörjare själv och har bara testat dessa expriment, så du får kanske inte samma effekt av de som jag får!///////////////////Nike

Av Nike eller Clara - 16 december 2011 20:12

Bra dag!! massor med prov, pojkar, tjejer, bra saker, dåliga saker! lite allt möjligt!

Men jag lägger upp en del bilder nu igen ( guu vad jag är tjatig;):

Nu rullar vi raden:

   

     

nice va??////Nike


Av Nike eller Clara - 16 december 2011 19:57

  det är inget intressant på g men iaf! tänkte bara vara lite rolig! men här kommer en hel rad med bilder!

Mitt marsvin:

   

Droppar på skiva:

 

Mina troll:

 

sista är suddig///vet/////Nike



Av Nike eller Clara - 15 december 2011 20:44

  jag är såå glad för de snälla komentarerna jag får!!! desutom så tänkte jag påmina er om att jag tar alla bilder själv, om jag inte skriver att jag inte tagit den, denna har jag tagit. men självklart har jag oxå en bild!:

den här är fin!:

 

fin va??////Nike


Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards