nike-foto

Alla inlägg under december 2012

Av Nike eller Clara - 20 december 2012 14:33

Måste bara börja med att säga hur lycklig jag är. Jag är såååååå hääääääääär lyvklig, varför vet jag dock inte, hahaha.

Jag har nyss vart inne på massa bloggar och läst, på typ alla stod det något om jul-lov. Typ såhär: äntliiigen jul-lov sååå skönt!! Och här sitter jag framför min lilla dator och tänker: själv får man jul-lov imorgon.. Kommentera om ni har jul-lov eller när ni får jul-lov för du skulle jag bli sååå hääääääääääääääääääääääääääääär glad!!!!!

        (bilder från Oktober)

Love Clara

Av Nike eller Clara - 19 december 2012 19:12

Gaaah! Jag har en förmåga att när det är matcher och sånt är jag vääääldigt inne i spelet och måste skrika typ braaaa eller det var nära eller något sånt så fort något på matchen händer. Gissa vad som händer med halsen då efter en volly boll tunering en hel dag? Just nu gör det ganska ont så jag ska hålla tyst nu. ;).


Love Clara <33

Av Nike eller Clara - 19 december 2012 18:27

Heeeej! Måste bara be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men snart är det lov och då kan jag blogga mer!! Min vecka hittills:

Måndag: Pluggade sönder mig för engelska provet vi skulle ha på tisdagen.

Tisdag: Hade engelska prov som gick skapligt bra tror jag, vi kollade även klart på filmen som vi började med i fredags, vi fick tillbaka våra svenska prov och jag fick ett grymt resultat och så hade jag näst sista gympa träningen för året.

Onsdag: Vi hade ''hälsodag'' Saker man kunde välja mellan: Vollyboll tunering, promenad ca 1,5 mil, skridaskor och bad och spinning eller styrka och kontition och sedan en promenad. Jag valde vollyboll. Vr första match förlorade vi, då mötte vi ett gäng sjuor, andra matchen var mot några 6:or den matchen vann vi, tredje matchen var mot några sjuor och vi vann och den sista matchen var mot några fler sjuor och vi vann! Det var en grym dag!! Jag var inte med på den tredje matchen för jag skulle iväg och operera mej dierekt efter så jag fick bara titta på den matchen. Så under den matchen fick mitt lag bara vara fem på plan trotas att vi var 6 stycken kvar, men det var ett måste att ha misnt två tjejer och två killar på plan men vi var bara två tjejer totalt så det var en tjej och fyra killar plus en utbytare. Måste också berätta om finalen. Det var så att vi gick till final (trodde vi) jag och min kompis sprang runt mellan alla hallar i hallen och skrek FIIIIINAAAL!!!! (måste också säga att killarna var och sjukt glada). När vi går tillbaka till hallen där finalen skulle spelas för att se vilka vi skulle få möta så ser killarna besvikna ut och säger att vi kanske inte kommer till final. Såklart blev jag och min kompis oroliga och gick in i hallen, sedan kommer en tjej från en 6:a från dem 6:orna vi vann mot att det var dem som hade ått till finalen och inte vi. That feelinga alltså, självklart blev jag besviken!  Anyway, när jag kommer till läkaren så säger han att jag inte behövde operera mig, så jag missade en match för att bara sitta hos en doktor och glo -.-

(beklagar om inlägget blev långt och tråkigt. Imorrn ska vi pyssla och på fredag är det avslutníng, sooooft).       ( bilder i repris)

Looooooveee Claaaaraaaa! <3

Av Nike eller Clara - 18 december 2012 22:29

Ledsen för att det inte vart någon fotorunda, men som ersättning har jag fixat en ny avdelning som heter pysselboden, som handlar om hur du gör användbara, roliga och enkla pysselgrejer. Gör ett inlägg på direkten<3

// nicki

Av Nike eller Clara - 16 december 2012 21:59

Måndag imorn, skola... Jaja, på fredag tar vi lov och det blir toppen.

Imorn har jag inget att göra efter skolan så jag tänkte gå ut på en fotorunda. Det vill säga om det är bra väder...

Men nu ska jag sova<3

Godnatt

Av Nike eller Clara - 16 december 2012 10:44

I inlägget nedanför så var jag sååååå duktig att jag lärde mig hur man la upp bilder från datan! En stooooor applåd till mig!!!                 (beklagar smiley havet) Nu kommer en bild för bevis).   Bäääästaste jag! Nu ska jag byta om och så för snart bär det av mot  Flen.

Love Clara!


Av Nike eller Clara - 16 december 2012 10:36

  Godmorgon! Idag är det tredje advent och snart jul! Guuuuud vad jag längtar! Jag har glömt att fråga vad ni tycker om jul  kalendern ( mysteriet på greveholm grevens återkomst). Jag missade nu imorse så jag ska se dagens avsnitt ikväll 18:45.

Love Clara

Av Nike eller Clara - 14 december 2012 06:49

Grattis nike-foto, idag är din dag:-)

Vrf?... Jo för att idag har bloggen vart öppen exakt ett helt år<3 det är väll värt att fira:-)

För att fira, tänkte jag, att hela december ut, kommer bloggen vara exakt som den var från början... En fotoblogg, får vi se hur det blir efterB-)

Hörs//Nike

Omröstning

Vad ska vi blogga om mer??
 Hetaste modet+skönhet
 Youtube videos
 Foto
 Frågestunder
 Sport
 Inredning
 Väskor, mobilskal och accesoarer
 The sims 3
 Musik
 Noveller ( men inte om JB eller 1D )

Vipkontot

Vill du känna dig uppdaterad med senaste nytt, låtar och mode av alla sorter?? Då borde du kolla in vårat nya Vipkonto.

Vipkontot ger dig obegränsad tillgång till de senaste trenderna och nyheterna, GRATIS. visst kan det inte bli bättre??

Här är allt du får i Vipkontot:

  • Nyheter
  • Mode
  • Trender
  • Smink
  • Hästar och andra djur
  • Tips på bloggar:)
  • Hobbys

Låter det bra, mejlet får du upp till 5 ggr varje vecka och det är helt gratis... samtidigt har du chans att bli veckans mejlblogg och bli publicerad här på bloggen:)

Allt du behöver göra är att skicka din e-mail till vår bloggmejl ( nike-foto@hotmail.se ) + texten Vip.

Då prenumererar du:) och vi får inte ge ut era e-poster till andra, så det är inget problem:):)

// Nicki och Clara

Bloggmejl:

Presentation


Man lever inte för evigt, och då gäller det att leva livet medans man fortfarande lever. YOLO helt enkelt. Och här får du läsa om hur 2 galna tjejer tar livet som det kommer... och gör det lite galnare...

skriv ett gästboksinlägg.

translate

Kolla in:

http://beasalo.bloggplatsen.se/

http://fantasims3.bloggplatsen.se/

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

besökare

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>
Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards